søndag 17. oktober 2010

Litt lenger tur, fortsatt litt legg slit

Uke 41 Dag 3: Økt 1: 64 min rolig

Soundtrack: Zeromancer – Death to Romance

Dags at prøve seg litt lenger Så løp Lierbyen turen min som viste seg å være litt over 12 km. Tok det veldig pent og lå og klinket rundt 140 puls eller 5,3 km pr. km fart. Litt overasket at det er rolig tempo nå. Jeg trodde faktisk at det var nærmere 6 men greit nok klager ikke over det.

Løp med Nimbus idag for å skåne beina mest mulig. Synes ikke det var helt suksess. De var “tunge” og jeg savnet lettvekterne. Dog etter en 15 min tenke jeg ikke mer på det. Gikk veldig fint uten noe som helst smerter frem til 9 km. Da kjente jeg litt og slakket ennå mer ned, smerten forsvant og jeg fortsatte.

Holdt meg ned mot 5,40 fart og trodde det var long gone men neida ved 11 kjente jeg det startet å vokse litt i gropa og det ble bare værre. Gasset på litt hjem og heiv på is. Lite å gjøre med det. KJennes ok ut nå og jeg kan tøye fint på det, ikke rare smerten av å klemme der heller så virker ikke som jeg provoserte det stort. Prøver meg til og fra Jobb i morgen men kun den korteste veien på ca. 35-40 min.

Jeg blir nok dog ikke å se i Fredrikstad til helgen, men jeg bryr meg ikke. Sesongen har vært fin og så lenge jeg er klar til sesongens siste mål som er Lørenskog nattmaraton så er jeg fornøyd.

Ingen kommentarer: