mandag 18. oktober 2010

Restitusjonstur

Ble en liten joggetur i kveld som restitusjon etter Furumomila. Det var egentlig veldig ok og kroppen fungerte helt perfekt. Merket ikke noe til de berømte låra min en gang.

Kom litt sent ut så ble bare en halvtimes tur, men følte at jeg lett kunne løpt i en time til selvom det sikkert var lurt å ikke gjøre det.

Det som var veldig ok var at jeg automatisk kom inn i en god marsjfart uten at pulsen var nevneverdig preget av det. Følte egentlig at jeg holdt samme farta som på Furumo men footpod’en min var ikke helt enig. Blir litt usikker på den og jeg klarer ikke å stole hundre prosent på den. Den viste 5.49 i snitt på km men følelsen min sa noe helt annet. Tror det er på tide med en løpetur med Ravn og Hai så får vi alle se hvilke verdier vi har på henholdsvis Polar footpod, Nike Pod(?) og GPS. Kunne vært veldig interessant.

Men viktigst av alt er at lårene er bedre og jeg håper det er et kapittel jeg kan legge bak meg igjen og komme i gang med skikkelig løpetrening igjen.

Ingen kommentarer: