mandag 18. oktober 2010

Lam Hai - Mål for 2011

Siden man plutselig må ha målsetninger i livet for å være kul, får vel jeg også sette opp noe da.. Men kjapt, klokka er straks 16 og jeg vil hjem for å spise potetgull.. ;)

Mål – enkelt og greit følgende:

- Skaffe en iPhone (4? 5? 4GS? Neste generasjon) sånn at jeg kan løpe med kart. Statistikk og tull motiverer meg.

- Faktisk få til å løpe om vinteren.

- Hvis jeg kommer gjennom vår og sommer uten spesielle skader, vondter, au’er eller lignende, og i bra form, delta i Oslo Halvmaraton og Furumomila eller lignende. Dette er IKKE spikret, men er jeg i form, blir jeg med.

Jeg vet at det var veike og udefinerte mål, men… potetgull!

2 kommentarer:

Jørn sa...

Moro å se at folk "outer" målene sine på bloggen.
Blir spennende å følge med fremover nå. :-)

Kjetil sa...

Enig, her er det skikkelig mål over hele linja.

Kult at alle vil/skal delta i løp, og at målsettingene ikke er sånne KK målsettinger om å gå ned 5 kg. Mye tøffere med å løpe seg gjennom vinteren :-D

Spesiellt imponert er jeg når jeg ser Lam sier; "halvmaraton.." jeg mener å ha lest "aldri igjen", la oss si "aldri igjen uten god trening".

Fortsetter vi som vi gjør nå så går disse målsettingene inn med glans. Ser for meg at løpetøyet må med på Londonsturen til våren :-)