fredag 8. oktober 2010

Dårlig på å holde igjen

Uke 40 Dag 2: Økt 1: 45 min rolig

Soundtrack: Iron Maiden – Number of the beast

Etter prøvene på sykehuset skulle torsdag være hviledag for å få slagget de puttet inn i meg ut av kroppen. jeg ble dog ganske rastløs etterhvert. Nesten 3 dager uten trening ble for tøfft så tenkte jeg skulle ta en kjapp liten tur.

Kroppen virket fornøyd med 2 dagerspausen og jeg var utrolig lett. Ble derfor en rask tur med 150+ puls. Jeg løp ned persen min på runden og alt var vel. Med untak at jeg ble veldig uvel etterpå og måtte tilbringe noen timer i natt på skåla for å spy litt faenskap. Men føler det var verdt det. Deilig å løpe i høstlufta.. si hva du vil men høsten er fin. litt øm i leggen på slutten. Greit å få en behandling på den til uka

Ingen kommentarer: