fredag 8. oktober 2010

bursdagsløp

Uke 40 Dag 3: Økt 1: 50 min rolig

Soundtrack: Zeromancer – Hollywood

Eilif to år og med to små hjemme startet feiringen tidlig. hehe lite søvn på meg i natt. Seint løp, så spying, så komme ned igjen og før jeg rakk å sovne så var det opp igjen med gaver etc.. godt at det bare er 2 årsbursdag og 40 lag denne helgen så det blir nok mye hvile :-/

Anyway med den ømme leggen i bakhodet startet jeg pent og holdt det pent. begynnte å kjenne den etter ca 20 min og slo ned tempoet veldig. Løp uten pulsbelte så vet ikke hvor jeg lå men rundt 130 er vel ikke noe galt tips.

Merket at mangel på søvn ikke gjore at kroppen var i 100 men følte det gikk veldig greit. Fortsatt litt øm men tror det skal gå bra med 35 hjem igjen også.

Garminen er på posten.. venter på hente lapp :-D

Ingen kommentarer: