fredag 1. oktober 2010

Oi for en kald morgen

Uke 39 Dag 5: Økt 1: 35 min rask tur

Soundtrack: Metallica – Fuel

Siste økt før langemann i morgen. Gikk bra. Beina er gode å raske så det tegner godt. Litt småvondter men det hører vel med. Stram lårmuskel bak. Litt ømt kne, ikke noe negler på storetær som er litt onde men jeg er glad mann.

Trøtt som en dupp men jeg kjørte på. Var kaldt men nye trøya fra falke satt som støpt og holdt meg god og varm. Skal jeg klage så må det være at den er så tettsittende att den skuler ingenting.. ikke engang snorene til tightsen :-) Hadde Brooks jakke utenpå og var etter jeg kom igang god og varm.

Løpinga gikk lett og ledig snittet på 139 og makset på 149 i puls. Litt raskere tur enn rolig og god gjennomkjøring.

I morgen har jeg halvt bestemt meg for at jeg gir meg etter 4 timer. Må få litt tid til unger også. Så 4 timer i morgen bør være en god gjennomkjøring for Fredrikstad marrengs!

Ingen kommentarer: