mandag 18. oktober 2010

Ravn målsettinger 2011

Litt tidlig å sette målene ennå, men med skade er vel sesongen over uansett. Hatt en flott 2010 som har overgått det meste så satser litt neste år.

- 3 ultraløp (50km eller lenger) på norsk jord, kvalifiserer til Hytteplanken.
-5 maraton + (dette inkl. ultraene) så egentlig 2 utenom på norsk jord. Kvalifiserer til en eller annen medalje
- Maraton under 3.30.
- Over 62 km på 6 timer.
-100 miles(160km) løp. Denne krever dog at jeg er skadefri og vel så det.

På maraton siden er jeg allerede påmeldt i Stocholm, også blir det sikkert Nordmarka skogsmaraton og Oslo Maraton. Ev. andre får jeg se hva jeg får tid til.

Ultra løp blir det ihvertfall Eggemoen, Ullevålldalen, Kickmaster, Ringerike. og forhåpentlig Skjøvde og Mors rundt 100 miles

Ellers satser jeg på at det er like trivelig blandt langløperne neste år slik at det er like morro. Målene krever dog at jeg holder meg nogenlunde skadefri. Også hadde det vært kult å gått Haugern håper på den.

Ingen kommentarer: