lørdag 23. oktober 2010

Ravn litt igang igjen

Uke 42 Dag4: Økt 1: 40 min rolig løp

Soundtrack: Karpe Diem – Snøhvit

Idag var det bare en ting som var viktig. Løpe rolig og mer rolig enn rolig. Viktig å få belastet ankel / legg men ikke provosere noe. På med det tyngst dempede Nimbus 11 parret jeg har og den nye Gore jakka. Var akkurat 0 ved Årkvisla når jeg la ut på runden rundt Hvalsdammen og ned og opp til Stronghytta og tilbake. Lå veldig pent hele veien og målte ikke puls. Is på vanndammer og snøen som falt forrige uke lå fortsatt i skygge områdene.

Helt rått å løpe igjen. Kjente ingenting, selv om jeg kjente veldig etter. Var litt stiv og støl i skadeområdet men den har fått mye rough behandling de siste dagene. Kroppen fungerte fint selv om jeg har slitt veldig med den den siste uka og sluknet kl 21 i går.

Beinet skal ha hvile og ising i morgen så neste blir en 45 minutter på mandagskvelden. Er optimist nå.

Ingen kommentarer: