lørdag 2. oktober 2010

Ny 6 timers pers med dunder og brak

Uke 39 Dag 6: Økt 1: 6 timer, + 30 min løp til løpet

Soundtrack: skravling

Helt vannvittig!! Vannvittig!! Perset så det gvein etter idag hehe og jeg løp faktisk 30 min til løpet først. 65-67 km dag!

All treninga bærer frukter. Idag med endel av Norges allerbeste maraton og ultra løper var jeg friskere i beina enn noen sinne. Bare løp og løp i 6 timer. Ikke noe krampe, ikke noe vondter. Mesteparten gikk rundt og rundt på marinlyst men hadde også drøye mila rundt i Drammen med en svipp utom Holmen og runde over Ypsilon til Landfalløybrua.

Vanskelig å skrive så mye men løp  med litt høyre puls enn vanlig langtur 145 ca. Gav gass og det holdt hele veien. Siste timen og spesiellt siste halvtimen gikk for fullgass.. her har jeg pleid å slite med kramper men det gjorde jeg ikke idag. Ikke en antydning til krampe hele dagen. Bedre mengde trening i beina, cep sokker, saltsticks.. jeg vet ikke hva som var best jeg men wohaaaaa er happy  nå :-)

Kan love at jeg ikke skal løpe ett eneste skritt før ihvertfall mandag

Ingen kommentarer: