tirsdag 19. oktober 2010

Slitne Gonzales ute i mørket

Forrige uke var må vel klassifiseres som en bra en for meg. Var ute og vraltet tre ganger og det er nesten skummelt å tenke på. Jeg er fortsatt ikke fryktelig positiv til løping som treningsform, men men.. Det går vel fremover. Kanskje en dag blir jeg en glad løpegutt.

I et forsøk på å følge opp løp jeg meg en runde i går også. Samme som sist mandag, da blir det “Den omvendte omvendte Haukåsrunden”, eller rett og slett “Haukåsrunden”.

Jeg kom meg ikke ut før nærmere 18:30, og det var for sent. Mørkt. Jeg lånte hodelykt av Siv, men det hjalp ikke. Røtter og stein og drit overalt – måtte bremse mye og holde igjen for å ikke tråkke over.

Til tross for det kom jeg til mål. iPod’en min mente det var 200 meter kortere enn når jeg løp motsatt vei, men det får bare gå. Jeg får holde meg til opplyste veier fremover. Så får 200 meter være 200 meter.

Ingen kommentarer: