torsdag 14. oktober 2010

Rask 8 km

Uke 41 Dag 1: Økt 1: 40 min rolig

Soundtrack: Zeromancer – Dr. Online

En uke som har vært langt fra max men også ok for å bygge litt overskudd. Tok på meg Skylonenen og hadde tenkt å være ute trekvarter ble ikke så langt unna og 8km i ca 5 m pr km tid. Føltes komfortabelt og mener jeg bør klare en hel maraton i dette tempoet og da snakker vi pers. Pulsen var i snitt 149 så det bør være overkommelig.

Tok det pent rundt kjellstad runden min og fikk bekreftet at den var rundt 8km :-) Jeg kan ikke gjøre annet enn å skryte av Garmin klokka var morro å løpe med og når jeg løp de siste 10 min med 3,90 fart da var det smil :-)

Absolutt det beste med turen, leggen!!! Ingen smerte.Da blir det nok enten 6 timers løp eller fredrikstad mara neste helg. Trener en lett økt i morgen og en på søndag. Før jeg løper tungt mandag til onsdag til uka. Derfra og inn blir det hvile og muligens kun en rask tur. Håper og tror at leggen er klar for dette.

Ingen kommentarer: