mandag 16. august 2010

Langemann dro langt

Uke 32 Dag 4: Økt 1: 185 min langtur

Soundtrack: Trashcan Darlings -  Playstation

Siste langtur før Romerike. Litt som skulle testes. 1 camelback sekken på 4 liter… fungerte gull, check. 2 Saltsticks tilskudd som skal hjelpe mot krampers.. fungerte også gull, check! Det var varmt og jeg løp rolig. Lå og vaket rundt 138 i puls første timen og økte det til 146 neste og 152 den siste. Føler meg egentlig ganske vass om dagen selv om turene i sommer kanskje ikke har vært lange nok? Men med det grunlaget som ligger inne nå tror jeg at 6 timersen bør gå fint.

Jeg sleit ikke med legg, kne eller lår på langturen så jeg er meget fornøyd med det. Camelbacken hadde jeg fylt med 2 liter og det var akkurat litt for lite… kunne godt tenkt meg litt det siste kvarteret også. Rappet et eple uten at det var det største sjakktrekket.

Turen gikk fra meg til Gulhaug, til Lierkroa inn til Lierstranda opp til Kjellstad inn til og igjenom Lierbyen opp til Egge på kryss over til Lyngås og Tranby ned til Lierbyen, opp til Frogner bort til St Hallvard hallen, opp til Stoppen og hjem. 3 timer og 5 min. God gjenomføring etterfulgt 36 års feiring og kake så alle de 2500 kaloriene kom kjapt tilbake :-)

Ingen kommentarer: