mandag 3. mai 2010

1. mai tur over Liertoppen og Tranby

Uke 17 Dag 4 Dag 130 min

Soundtrack: Alkaline Trio – This Addiction

Lang tur igjen. Siste før jeg skal prøve meg virkelig langt til lørdag igjen. Valgte å holde den på rett over 2 timer for ikke å overdrive. Ble en fin tur ut Lierdalen og opp Lierbakkene. Tørt og fint en så lenge. passerte Liertoppen med god fart og ny tidspers. Roet det så ned og kjørte kose tur over tranby ned til Lyngåskrysset, lierbyen, Frogner kirke og hjem. En pen langtur.

Beina fungerte som bare det. Ikke noe vondter å spore noen steder. Kjenner at jeg har økt mengden sakte men sikkert men det er slett ikke så værst. Litt tunge kanskje men denne uken blir det bare lette turer den første delen.

Deilig at det er mai, grønt og fint og se utover Lier når jeg løp ned fra Tranby, eneste skår i gleden var sludd, iskaldt rein og beinkald vind. Løp i lette tights og lett løperjakke så jeg ble pissvåt og veldig kald. Utrolig digg å komme seg hjem og i en varm dusj. Beina holdt som gull og var ikke støl etter turen engang.

Ingen kommentarer: