lørdag 29. mai 2010

Blytung intervalløkt

Uke 21 Dag 4 4x4 minutter intervaller med ett minutts paus + 1x 5 minutter. 15 min oppvarming ble ikke tid til nedjogging

Soundtrack: Zeromancer – Hollywood

Ble ikke det opplegget jeg hadde tenkt grunnet en masse logistik før Tysklandsturen. Jeg kom meg ikke ut før litt over 8 og da var det litt seint for det som var planlagt. Greit nok ikke noe å grine over. Kan kjøre intervaller for meg selv jeg og følte meg veldig pigg under oppvarmingen som gikk litt fort. På første draget kjente jeg det dog. Her var det pokker ikke mye å hente. Gikk greit å komme opp i 160 puls fart men videre opp til 170 klarte jeg ikke. Maks var 164. Følte som om beina var bettong og for å være ærlig så er det et par uker siden siste intervalltrening nå. Har prioritert å få km i beina og det har jeg.

Selv om pulsen uteble så gikk det ikke sakte. kom meg igjenom runden på ny pers men jeg ville liksom helt opp på sprintene men det ønsket ikke beina. Kjenner meg litt sliten så skal bli deilig med 2 dager med løpefri. Kun svøming et par dager. Det bør gjøre snusen så kjører vi litt roligere opplegg til uka for å være ok før Nordmarka.

Så form og puls var fint. Beina var bly. trenger litt stell! :-)

Ingen kommentarer: