onsdag 12. mai 2010

Rask tur

I går gikk det som vanlig slag i slag etter jobben, men bestemte meg allikevel for å løpe en tur når jeg kom hjem litt før kl 21.
På grunn av tidsfaktoren bestemte jeg meg for å løpe en runde jeg har fra tidligere som tar ca 40 minutter i rolig tempo.
Hadde bestemt meg for høyere fart enn vanlig og etter 5 minutter rolig jogg som oppvarming økte jeg tempoet. Holdt jevn fart i 10 minutter før jeg økte på ytterligere de neste 10 minuttene. Fikk bra puls og var på det høyeste oppe i 186. Roet ned litt igjen, men trykket til i de siste 2 bakkene hjem før jeg gled rolig over toppen og hjem.
Løp runden på 33 min og fikk med det i hvert fall bekreftet at frekvensen var høy nok.

Kroppen føltes veldig bra egentlig og var litt sus i steget. Må sørge for å komme meg ut noen ganger til denne uka nå sånn at formen kan komme opp der den bør være.

-S-

Ingen kommentarer: