mandag 24. mai 2010

Forfrossen og våt men bra langtur

Uke 21 Dag 1: 140 min langtur i skogen

Soundtrack: Suede– Trash

Nærmer seg hardt Nordmarka skogsmaraton nå og føler at det er denne uka og en i neste jeg kan ta sjansen på langtur så dro en på nesten 2 og en halvtime idag og over 25 km. Jeg løp hjemmeifra og opp til Landfalltjern på under 40 min!! mega rekord,  men best av alt. aldri over 149 i puls. Selv opp til Spiralen. hey ho silver vi snakker! Løp videre inn til Tverken og nesten inn til Goliaten, der tok jeg meg 20 rosiner og snudde ned igjen. Løp ned forbi Stibolts krysset og ned til krysset hvor jeg tok mot Årkvisla, løp ned til Nøsteveien. Fant Kjelstadveien og løypa over St. Halvardhallen og hejm.

Løpmessig gikk det flott, er ikke engang sliten i beina nå. Opp gikk det også fint selv om jeg ble piss våt. Ned møtte jeg dog vinden som var kald. Mistet helt følelsen i hendene og må si jeg ikke likte å være så kald. tok 10 min i gloheit dusj før de funka igjen. Vurderte en periode å faktisk pisse på henna :-D men er happy jeg ikke gikk den gata ;-)

Digg ihvertfall å sitte tørr og nydusja. Nå må jeg til Løplabbet å haie nye Nimbuser i morgen også får jeg invistere i noen terengsko når feriepenga kommer. Jeg drømmer også om lettvektere men vi får se. Skal liksom til Mallorca også. Uansett blir det en rolig tur i morgen på asfalt, rundt en time. Hvile Onsdag også satser jeg på en intervalløkt igjen. 6-8x 1000 m eller noe i den duren.

Ingen kommentarer: