onsdag 12. mai 2010

sykkel på lette gir

Uke 19 Dag 1: 20 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Har merket helgens lange i beina men hadde tenkt meg en tur ut å løpe i går. Da klarte jo såklart dattern min å “knuse” storetåen slik at løpe sko på beina var uaktuellt. Jaja en ekstra dag med hvile skader sikkert ikke. Sykkle til jobb gikk dog greit og det var digg å sette i litt tempo på litt daffe og støle beina. Tips fra andre langløpere var å alltid sykkle på lette gir og jeg prøvde det. Fungerte ihvertfall fint idag. Kom meg ut til kobbervikdalen utenom å slite for mye og holdt greit tempe hele veien. Blir sikkert fint når miljøveien ut her er klar men akkurat nå er jeg driiiiiiiiiiiiiiit lei gravemaskiner, lastebiler og høl på høl i veibanen. Håper de snart er ferdig.

Ingen kommentarer: