onsdag 26. mai 2010

Sykkle til jobben

Uke 21 Dag 2: Økt 1: 20 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Skulle løpe en kort liten restitusjonstur i går men droppet det og tok en økt i sofaen med pils istedenfor :-) Ble så mye stress i går at kl. var 21 før jeg hadde noe håp å komme ut uansett. Valgte derfor å sykle idag istedenfor. Grei restitusjon det også for å riste langturen ut av beina. Lite å si om turen bortsett fra at det var kaldt idag. Alt for lettkledd så måtte tråkke til litt. Holdt meg på lave gir og beina fikk jobbe litt. Blir nok ikke noe løp idag heller pga. syke barn etc. men i morgen blir det intervaller igjen så en ca 90 min et eller annet på fredag før jeg skal til Kiel noen dager. da blir det minimalt. Mulig en svømmetur i baseng?

Var forøvrig innom Løplabbet i går og fikk meg nye Nimbuser. Denne gangen Paris marathon edition. hehe litt mer flashy men jeg syntes de var kule.

 

Ble et par meg Wrightsokker til også så kan jeg holde treningen igang selv med såre bein. :-) Kan nok engang bare si meg meget fornøyd med servicen hos Løplabbet Drammen, helt utmerket. Og med Kondis medlemskap blir jo prisene ikke så værst heller :-)

Ingen kommentarer: