torsdag 20. mai 2010

kjapp sykkeltur

Uke 20 Dag 1: Økt 1: 20 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Har blitt lite løping de siste dagene rett og slett fordi leggen har ikke vært helt god. Vært om og litt vond å tøye på så jeg har latt beinet få litt ro noen dager. Helt greit sikkert etter å ha ligget på 70-120 km med trening de siste ukene. Føler meg bedre idag så ska ut å løpe i kveld. Da har jeg den nye +nike chippen og så da blir det litt mer lengde og fartsmålinger også selv om jeg tviler på at jeg kan stole 100% på den.

Sykkelturen gikk ihvertfall veldig greit. Litt fuktig etter nattens regn så litt søle i trynet gjorde seg godt. Holdt fint tempo hele veien og kjente at beina var lettere enn på lenge. Noen fridager har gjort godt. Dunket til litt opp bakken til Kobbervikdalen og fikk litt puls. Digg å få løst opp litt. Gleder meg litt til en løpetur i kveld.

Ingen kommentarer: