søndag 16. mai 2010

Bedre kropp og fin 16 mai tur i skogen

Uke 19 Dag 4: 80 min langtur. Roligtempo

Soundtrack: Regndrypp og tresus

Tidlig ute og i skogen ved 10 tiden. Kun en på parkeringen ved Årkvisla. Spruteregn men ca. 15 varmegrader så veldig behaglig å løpe idag, spesiellt når man er vandt til støv og pollen i det siste. Følte meg mye kvikkere enn i går så gikk litt hardt ut og måtte holde igjen litt i bakkene opp mot Landfalltjern. Rakk å se at det var mye vann og lite vak i vannet før jeg snudde og tok turen ned om svarttjern, Stronghytta, Kloptjern, Spiralen og inn til Årkvisla igjen. Ca. 80 minutter i rolig tempo. Snitt puls på ca 132.

Kan ikke si annet enn at det var nydelig å løpe i skogen idag. Hadde den så godt som for meg selv og regnet gjorde luften mer enn frisk. Var piss våt og fornøyd. Nå blir det pølser og is på meg i morgen. Hipp hurra!

Ingen kommentarer: