mandag 31. mai 2010

Bedre bein, god rask langtur

Uke 22 Dag 1: 75 min langtur med endel opp

Soundtrack: Velvet Revolver– Loving an alien

2 dagers pause med Kiel tur har vært ok. Eneste treningen var en lite svømmetur og en time i boblebad så beina var lettere og bedre idag. Planen var også pølser og øl i Tyskland men det ble masse fisk og det har gjort godt.

Planen min nå er å kjøre uten spesiellt med melkesyre før maratonen om drøye 10 dager. Gjerne litt hurtige langturer. Tok det derfor litt penere opp bakkene til Spiralen idag og da hadde jeg mye mer å gi den siste timen. Kjørte det litt stigenden og løp fortere og fortere. Den siste 20 minuttern går nedover og lå ikke så langt unna 80% tempo.

Som nevnt var beina friskere idag og det var lettere å få opp farten. Kneet kjente jeg ingenting til så det var ok. Skal opperere hodet i morgen så mulig det blir noen ekstra fridager til denne uka. Er helt greit så jeg får bygget litt overskudd

Ingen kommentarer: