fredag 14. mai 2010

Fin liten langtur. Eiksetra og hjem

Uke 19 Dag 2: 90 min langtur. Roligtempo

Soundtrack: Skogsbrus og vei sus.

Tilbragte en iskald fridag med familien på skogen og med dyrene på Eiksetra. Hadde avtalt at når de kjørte hjem skulle Ravnis løpe. Erfaringsmessig hadde jeg trodd turen skulle ta litt i underkant av 2 timer men klarte den på 90 min. Løp litt fort og kanskje med litt høyt tempo men var lett i beina og i kroppen (litt overaskende) så det var vanskelig å holde igjen. Gikk fint i både motbakker og flater og merket ikke til noe stølhet. Fikk litt legg vondter da jeg dro drag opp mot Frogner kirke. Hvorfor i helvete gjorde jeg egentlig det? får takke meg selv. Blir tøy og bøy idag og en langtur på skogen til lørdag (70-90 min tipper jeg). Får gnukke inn en tur til søndag også så det blir et ok antall km denne uken også.

Kjøpt inn +nike kit til ipoden min så hvis den kommer i posten i morgen så blir det lengdemålinger også.

Ingen kommentarer: