mandag 24. mai 2010

18 km i steikende varme

Uke 20 Dag 2:  100 min langtur i skogen

Soundtrack: Backstreet Girls– Drink till we stink

Ute å løpe ca. kl 15 på lørdagen. En lang dag i solen og på Blåfargeværket, minimalt med drikke så jeg følte meg ikke helt i topp slag. Ville rundt 20 km for å få inn en lang en og det ble det. tenkte varisjon var greit og tokk bakveien på stier opp mot skimten. Jada det var jævla vått men jeg kom meg nå neste opp på toppen før jeg begynnte å vasse i myrer. jeg snakker Gjørme opp til midt på kneet. Jævlig sjakktrekk dette. FIkk reddet fotsensoren min og skyldt av det værste i en liten bekk. Fikk vasket skoene også og stakk med klissvåte sko ned en skråning mot Tverken. Her revnet jeg god skoa mine.. neeeeeiiii møkka skarpe stein lagde en flenge i Nimbus 11’ene mine. Homo Stein :-( herfra var det tørt og fint og jeg gjennomførte en time til med god løping. Avlsuttet på Årkvisla med tøying av legger. Det napper litt der fortsatt.

Ingen kommentarer: