onsdag 26. mai 2010

4x4

I går ble det tid til en liten løpetur igjen, og jeg følte nesten at jeg måtte løpe intervaller. Selvom jeg har fått løpt en del i det siste er jo ikke frekvensen det den var i fjor enda og da er jo intervaller gull.
Tok samme runde som sist og la opp til 4x4 i dag også. Føler det er greit akkurat nå, men kommer til å variere etter hvert som formen kommer seg ytterligere.
Dragene gikk bra, og følte at tempoet var ok. Lå på første drag rundt 175 og opp mot 177 i puls som er helt greit. Drag 2 og 3 vippet jeg over 180 mens jeg på siste drag var helt oppe i 187. Bakgrunnen for det var at siste drag inkluderte en ganske lang bakke, men deilig å få tatt seg ut også da. Det er jo også litt av poenget.
Jogget rolig hjem igjen og sjekket historikken på klokka som viste at jeg hadde brukt ett minutt kortere tid på turen enn siste gang. Så da har jeg i hvert fall litt høyere tempo på den rolige joggingen og det er jo greit å ta med seg.

-S-

Ingen kommentarer: