torsdag 16. september 2010

12 gode morgen km

Uke 37 Dag 3: Økt 1: 68 min rolig tur

Soundtrack: Gwen Stefani – Early winter

Hehe oppe 5:30 for å få til å løpe til jobb. Litt tung sekk med skiftetøy og alt som må til men fikset det. Mørkt og kaldt når jeg entret asfaltetn og http://www.endomondo.com var startet på mobilen med gps. Spent på hvor langt og hastighet. Mener jeg målte 7 km til jobb engang så det syntes jeg var litt kort og la den derfor ut Svelvikveien og over Glassverke og Åskollen.

Målet var en rolig tur på rund 6 min pr. km. Tok det pent fra start da sekken var tung og frokosten ikke på plass men det var utrolig friskt og deilig å løpe. Subbet pent langs Lierstranda og Elveparken før det gikk over til Strømsø og ut mot Glassverket. mente bakkene opp til Åskollen ikke var spesiellt lange så tok i litt ekstra opp der.. hmm de var litt seigere enn antatt så fikk både litt puls og små føling med syra. Roet det litt ned og fortsatte over haugen og ned mot Kobbervikdalen og rundkjøringene og tilbake mot Drammen for å finne jobben.

Jeg kan ikke si noe annet enn at dette var en perfekt start på dagen. Nesten 12 km, 5,9 min i km fart som var diggt bedre enn jeg hadde trodd og 1000 kcal burned. haha gratis trening kaller jeg dette. Løper kortetste vei hjem og da har jeg fått 2 mil på dagen.. sweetnes!!

1 kommentar:

Kjetil sa...

ett aber er det.. jeg er sulten som en gris og det er lenge til lunch!!! :D