fredag 24. september 2010

Rolig morgen runde

Uke 38 Dag 4: Økt 1: 54min rolig langtur

Soundtrack: Madonna – Like a virgin

Med gårsdagens tur litt i bakhodet og fortsatt litt treg om morgenen så ble det samme løypa som i går men et lite hakk roligere. Det var helt ok tror jeg og jeg vasset meg gjennom runden uten de store problemene. Har ikke kjempe overskudd men det er ikke planen heller. Kjører på!! Gikk veldig greit å lett opp til Yppsilon. Helt fint vil jeg si tilbake igjen på Strømsø siden og. Gikk i Ultra fart og ikke noe mer. Lå nesten å koste meg der.

Opp Kobbervikdalen tjaa. greit i 148 fart. Duppet ned og løp litt fart i beina før jeg hoppet i dusjen. Noen hadde skrudd opp varmen så den ble bedre enn noen gang :-)

Sitter med CEP sokker nå.. spent på hvordan det vil innvirke på ting. Tror ikke på mirakler etter en dag men om det bidrar litt så gull nok.

Ingen kommentarer: