mandag 13. september 2010

Tilbake på sykkelsetet

Uke 37 Dag 1: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Etter en fin løpehelg trengtes det å løse litt opp i beina. Det blir intervaller i kveld også så da er det greit å få spyttet inn noen flere km slik at dagen blir litt penere. Tror jeg har fått fikset pedalen så kunne gasse på litt med lette gir. Mulig jeg var litt tidligere enn vanlig ev. så har folk sluttet å bevege seg like mye ute pga regn og kaldere morgener men var stort sett i ensom majestet hele veien. Det er litt bedre for da hauser jeg meg ikke opp så følt og kjører mer gjevnt.

Gikk ganske bra beina var som ventet litt seige i starten men etter 10 min i lette gir tødde de opp litt. Litt syre i låra opp siste bakken men god morgentur. Da blir det peising hjem også langintervaller med lette sko i kveld.

Ingen kommentarer: