mandag 20. september 2010

Langsøndag. 2 mil og litt pluss

Uke 37 Dag 5: Økt 1: 2 timer langtur

Soundtrack: Skog og bil om hverandre

Ukas 7’ende løpetur og 9 treningstur om du regner med sykkel øktene. Merker det men etter en hviledag føltes jeg bra ut i beina. Hadde tatt turorientering med barna først så 3 timer i skogen og kun en vaffel og en energibar gjorde at jeg hadde lite å gå på sånn energimessig.

Jeg bestemte meg derfor å ligge rolig. Startet fra Spiralen og løp rund Klopptjern og opp til Stronghytta. Masse folk på stiene så jeg slet med å holde tempo nede. Fant ut at det var like greit å komme seg ut av skogen og ned på veien så løp om Landfalltjern og ned til Årkvisla og videre ned derifra til Nøsteveien. Kun 40 min.. dette går for fort. Hadde ikke på noe pulsbelte så viste ikke helt hvor jeg lå hen.

Løp så bort til Frogner kirke og ned til Lierbyen da jeg kom til Vitbank lå jeg an til en slutt på en time og 40 min så jeg la den litt lenger bort Husebysletta over brua og langs Lierstranda industri park tilbake. Kom til Protan.. damn bare 1 time og 45.. hadde gått litt fort og jeg hadde vondt i magen. Ville dog over 2 timer og beina var fine så løp tilbake Lierstranda og opp ved biltilsynet og bort gamle jernbane linja. Hadde ikke tatt mange skrittene fra protan før jeg startet å kjenne at nå gikk jeg tom slik at siste 15 min ble kjørt mest på vilje med ganske stive bein. Beit meg opp bakkene hjem og kronglet inn i leiligheten med omtrendt 2 timers løp i boks.

Følte meg sliten og stiv etterpå så godt jeg skal ha en litt roligere treningsuke 38. Trenger å løse opp og tøye litt.

Ingen kommentarer: