onsdag 29. september 2010

Ugghh så trøtt men fin morgen start. Godt tempo

Uke 39 Dag 3: Økt 1: 42 min rask langtur

Soundtrack: Gluecifer – Automatic Thrill

Sleit med å komme opp.. var så kaldt!! 0,7 bare når jeg travet avgårde så var greit å få igang beina å kjøre det raskt. Var litt seint ute idag så dro rett over Holmenbrua, kom da litt tidlig til Rundtom så la den bort til Rimi og opp over og ned Der gamle Lam Hai bodde. Landet akkurat ned før det var litt bortover forbi Delikat også opp til Kobbervikdalen igjen. Kjørte i 145-150 puls tempo som er en god rask langtur+ litt til for fort. Men når beina er gode og kroppen kald er det godt å lange ut.

Kjører på med kompresjonssokker fortsatt. ser ut som om det kanskje har en gunstig effekt. Men roper ikke halleluja ennå. Trenger å prøve det litt over tid. Satser på å komme meg opp litt tidligere i morgen så jeg får hele runden med Yppsilon og Åskollen før start. Deretter blir det kun morgen tur og kort på fredag før jeg løper 6 timers lørdag.

Ingen kommentarer: