fredag 17. september 2010

Ny morgen tur

Uke 37 Dag 4: Økt 1: 64 min rolig tur

Soundtrack: Kaizers  – Ompa til du dør

Oppe og hoppet tidlig igjen. Klar for nye 12. Litt seinere ute idag så rakk ikke å fordøye frokosten.. bare på med Skylons og ut. Jeg vet ikke helt jeg men Nike Skylon bare oser fart. Når jeg får de på meg så klarer jeg ikke å holde igjen. Jeg startet i litt over fart ut til Glassverket. Roet det ned opp Åskollenbakkene og gasset på igjen ut mot Kobbervikdalen og inn mot Drammen igjen. Over 4 min raskere enn i går. Ikke så mye å rope hurra for kanskje med følte meg skikkelig vass og på følelsen føltes det 10 min raskere.

Digg å hoppe i en iskald dusj og få seg en skvett dau Cola fra i går. Kroppen er klar igjen. Satser på en god tur hjem igjen også blir det pause dag i morgen da jeg er alene far igjen. Søndag blir det en 90-120 minutter på skauen.

Neste uke er det bil uke så da blir det ikke 6-7 løpeøkter som jeg har fått til denne uka. Satser på 4 da og en kvalitetsintervalløkt og en langtur på 2-3 timer. De to andre tar jeg på feelen.

Ingen kommentarer: