onsdag 1. september 2010

Ok intervaller

Uke 35 Dag 2: Økt 1: 4x4 + 1x7 intervaller. 20 min oppvarm og 15 min nedjogging

Soundtrack: Mayhem –Pure fucking armagedon

En av de bedre intervalløktene på lenge. Ikke fult så tunge bein etter første hvileperioden siden april. Vært mye fokus på km pr. uke så nå er det digg å slippe litt løs selv om jeg snart er på gang igjen. Blir 2 maraton til og kanskje en 6 timers til i år…oooppsss ohh well morro å løpe så da blir det et par rolige uker også får jeg begynne å kjøre mengde igjen. planene er også min første 12 timers på nyåret. Spennende.

Anyway økta var ok, kom meg høyere opp i puls enn i det siste og makset på 171 denne gangen. Var ganske fokusert så alle dragene med untak av den første var kvalitet. Den siste på 7 min var best, jeg har helt klart blitt en langløper blir lengre drag neste gang.

Ingen kommentarer: