fredag 17. september 2010

7,2 km hjem. Rask tur

Uke 37 Dag 3: Økt 2: 35 min rask tur

Soundtrack: Placebo – Nancy Boy

Tid for å komme seg hjem. Valgte korteste rute og rask tur. Litt i korteste laget men helt ok. Bestemte meg for å varme opp også kjøre. Det fungerte fint steg gradevis opp i rask fart og holdt den hele veien inkl. opp Nøstebakken og rundt og hjem (for å komme over 7 km). Var utrolig fin i beina. Trodde egentlig jeg skulle være litt tung etter morgen turen. Ga gass. I følge GPS’en lå jeg støtt rundt 4,8 min pr. km. Jeg innbiller meg at det er litt fortere enn fakta.. men rundt 5 fart føltes det ut som. Klarte å holde akkurat samme fart opp hele nøste bakken utenom å få grise syre. Det var tøfft var digg å runde toppen da og få litt lette nedoverbakker og hjem til middag. Go tur og en flott treningsdag. 19+ km i boks og hele kvelden fri. Det kan jeg like.

Ingen kommentarer: