tirsdag 21. september 2010

Ahh mye bedre bein hjem igjen

Uke 38 Dag 1: Økt 2: 55 min rolig langtur

Soundtrack: Zeromancer – Opelwerk

Satt med bly bein og gruet meg til hjemturen i hele går. Kjentes ikke godt ut i det hele tatt. Halvtimen før start begynte det å regne også så da var jo allt topp :-). Vet ikke om regnet skal ha skylda jeg men så fort jeg var oppi DS Trainerne så gikk beina som trommestikker. Var ikke tung i det heletatt. Holdt igjen opp til toppen av Kobbervikdalen og slapp bare på i et langt stigningsløp ut Kobbervikdalen. Nam.. det her gjorde godt etter to bly turer. Var grei bortover Gyldenløvebrygge og tok Holmenbrua i bra tempo. Ingen hjemme så jeg løp om Lierstranda og opp rundt St Halvard og tikket inn hjemme på litt under timen. Da ble det 17-18 km alikavel. Flott.

Fått tips om å benytte CEP sokker:

http://www.loplabbet.no/sokker/cep-compression-sock-herre.html

mellom øktene for å bedre restitusjonen. Kommer til å ta meg en tur innom Løplabbet en av de nærmeste dagene for å teste en slik. Men nå blir det en eller to dagers pause først :-)

Ingen kommentarer: