fredag 17. september 2010

Så ble jeg sliten

Uke 37 Dag 4: Økt 2: 37 min rolig tur

Soundtrack: The Cure  – Inbetween Days

Tid for ukas 6. løpetur. Skulle være hurtig på 35-40 og det ble det men jeg sleit skikkelig for å holde det i rett tempo. Tung og lite kvikk. Var veldig trøtt også og sovnet etter middag så var nok ikke helt i konge slag. Eneste biten som var lett var over holmenbrua. Når bilene står i kø så blir det mange tilskuere :-) Gleder meg også til arbeidene i kobbervikdalen tar slutt. Er skit lei av å løpe i det hølete dritet.

Vel fortjent whisky i glasset nå. Hviledag i morgen så er jeg nok fit for fight til søndag. Blir spennende å se hvordan dette masse treningsopplegget vil slå ut. Jeg har aldri i verden trent så mye som jeg gjør nå. Greit det blir en letter uke 38

Ingen kommentarer: