mandag 6. september 2010

Endelig på skauen igjen

Uke 35 Dag 5: Økt 1:70 min langtur

Soundtrack: Skogens ro

Har ikke løpt rein skogstur siden juli så nå følte jeg det var på tide. Har jo skult holde meg unna motbakker så da har “mine” skogsturer vært uaktuelle. Anyway jeg følte at jeg har hatt koll på leggene i det siste og ikke hatt noen skavanker etter Romerike så tok jeg sjansen. Jeg varmet dog opp med en ekstra runde rundt Hvalsdammen slik at jeg ble litt varm før jeg løp ned og bort til Strongløypa som tok meg opp til Stronghytta. Gikk ganske for så roet det ned litt derfra og opp til Landfalltjern. Helt fine bein bank i bordet så lot det stå til ned igjen. Dunket inn ved bilen ca 70 min etter start og tøyde legger og lår. hmm Fortsatt ikke flink nok med tøyisen men det var da noe :-)

Er fortsatt veldig snørrete selv om det værste presset i bihulene har gitt seg så tar en litt rolig start på uka. Blir en 80-90 minutter idag.

Ellers er jeg påmeldt fredrikstad maraton og Jessheim vintermaraton så da har jeg litt å trene mot.

Ingen kommentarer: