onsdag 22. september 2010

Gode morgenbein

Uke 38 Dag 2: Økt 1: 65min rolig langtur

Soundtrack: Kaptein Sabeltann – Greven av Gral

Litt i tvil om jeg skulle ta fri idag også men gravearbeider og en forsinket hjemkomst og slit med barnehagehenting gjorde den biffen enkel. Idag orket jeg ikke bil og beina kjentes fine ut. Utøvde vold mot PC’en hjemme i frustrasjon i går kveld så egentlig like bra å løpe ut litt.

Kjente fra første tråkk at dette ikke var halv galt. Ble vel ny pers til Rundtom der jeg roet det litt ned. Puls godt under 145, tyder på at kondisen er god. Ble nærmere 150 opp til toppen av Åskollen men hva gjør vel det når det går glatt ut igjen derifra. Litt sliten i beina når jeg løp bortover forbi asfalt arbeiderne men glad mann. Kjennes ut som om jeg også er små på gang etter et to-tre bly tunge løpeturer. Kommer nok til å bli en tyngre løpeuke en planlagt dette her men siden det er en stund til neste maraton føler jeg det er greit å pese på en hard periode nå så lenge beina tåler det. Mengde mengde her we go! :-) Løper en kjapp tur hjem igjen da jeg må ut å shoppe ny pc hjemme :-D

Ingen kommentarer: