søndag 12. september 2010

Fin lørdag i regn

Uke 36 Dag 3: Økt 1: 90 min langtur

Soundtrack: Black Eyed Peas – I’ve got a feeling

3 dagers pause så det var en løpe kåt Ravnis som var ved Årkvisla kl litt før 10. Litt usikker hva jeg ville men tenkte noe langt og dro opp mot Landfalltjern. Fortsatt mye gørr men det gikk fint, pulsen lå godt på marsj tempå så endte opp inn til Tverken. 40 års feiring av Tverken så ballonger og utkleddemennesker tok meg i mot. Desverre for de var det ikke mye folk ute i regnet men det kom nok noen utover dagen. Jeg takket nei til vaffler og løp nedover mot Landfalltjern igjen. Løp om DBK hytta og Myrdammen for å konstantere at det ikke vaket en fisk i vannet. Det gjorde det heller ikke på Lanfalltjern så det var bare å fortsette ned mot Stiboltkrysset og ned til Årkvisla igjen. 93 min tur. Fikk blåst ut masse og beina holdt fint. Bestemte meg kjapt for en ennå lenger søndagstur.

Ingen kommentarer: