onsdag 8. september 2010

Sweet liten langtur

Uke 36 Dag 2: Økt 1: 100 min langtur

Soundtrack: Seigmen – Hjernen er alene

Utrolig at det kan svinge slikt. Fra skikkelig blodslit på mandag til å være fin som i går. Prøver noen nye nesedråper som ser ut til å ha bra effekt så det var mye bedre å puste i går. Startet rolig rundt Hvalsdammen før jeg løp meg inn mot strongløypa. Denne ekstra starten på 15 min gir meg god oppvarming uten alt for mye mottbakker. Gull for en øm legg. Deretter gikk det oppover til Stronghytta og rundt v/ Klopptjern og Spiralen før jeg løp inn til Stiboltkrysset og dro opp til Landfalltjern. Løp til muren og snudde og satte farten nedover igjen. holdt god marsjtempo og klarte å holde det på litt høyrer intesitet en normalt så snittet på 145 puls.

Var episk å løpe gjennom en mørk skog med Seigmens “hjernen er alene” på full guffe. Ble litt overasket over hvor fort det blir mørkt nå.

Nå er det pause idag før det blir intervaller i morgen. Ting ser ut til å gå greit!

2 kommentarer:

Unknown sa...

YEAH! Hjernen er alene! Den får det fortsatt til å svinge i innvollene mine! :D

Kjetil sa...

Jepp og se for deg ni mørk skau som sikkert innehold både elg og bjørn som ville voldta meg så kommer du i stemning :-D