torsdag 30. september 2010

Litt ekstra langtur

Uke 39 Dag 4: Økt 1: 77min langtur

Soundtrack: GNR – Think about you

Følte jeg trengte en skikkelig langtur bare for å få litt sammenhengende antall km før helgen. Muligens litt tett oppi men til helgen er det bare å løpe antall km. Jeg tenker ikke tid så kall det trening.

Uansett la jeg ut tenkte på Åskollen turen men med også å legge den om Ypsilon. Dette gav meg desverre ikke den ekstra tiden jeg håpet (slutt tid 90 min) men jeg var happy nok. Nesten 80 min med friske og gode bein i kulde og en Drammen havn i lett tøke med solen inn fra oven var pokker meg kult!

Sleit litt opp til Åskollen men holdt godt tempo og hadde lav puls så det var bare å komme over kneika… Fra toppen der er det bare champagne gallop ned til jobben og nesten 80 min får jobb er bra.

Bein er fine og kroppen god. lite å klage over

Ingen kommentarer: