onsdag 15. september 2010

roooooooooolig tur i regn

Uke 37 Dag 2: Økt 2: 60 min rolig tur

Soundtrack: GNR – Mr Brownstone

Tung som bly i beina fra start etter siste par ukers først snørr også hardkjør. På planen i dag var det bare helt rolig tur. Ikke noe puls eller noe bare meg musikk og en time på asfalten. Valgte DS trainerne da jeg ønsket lette saker på beina og satte ut mens det regnet katter og bikkjer (Slobo beskriver været bedre under). Lite å gjøre med det og med alt det tekniske tøyet jeg har handla siste året holdt jeg meg både tørr og varm. Synes det er digg med høst!!!!

Som sakt vått men når jeg bare skal ut rolig gjør ikke det så mye. La meg rolig rundt Kjellstadrunden min og håpet og aldri vippe over 140 i puls. Lå mye mellom 130-135 men gikk så vidt over i bakkene opp ved St. Hallvard.. æsj.. Kunne så klart ha roet ned men det var endel mennesker der så jeg ville holde sånn greit tempo. Kom meg opp og ned i 135 igjen også var det samme tralten hjem. Gasset på litt de siste 10 minuttene for å få løst opp litt og la meg glatt på 139 puls. sweet. Snittet pulsen på 134 så her har det helt klart skjedd mye det siste halve året. Kanskje ikke så rart at jeg da sliter med å komme over 165 på intervallene. Uansett så var det god tur, fikk løst opp beina. For engang skyld fikk jeg til en skikkelig tøyeøkt også så med en hviledag på onsdag (ikke engang sykkel) er jeg klar igjen for langtur på torsdag.

Ingen kommentarer: