mandag 20. september 2010

Tøff morgentur med stive bein og kvalme

Uke 38 Dag 1: Økt 1: 50 min rolig langtur

Soundtrack: John Doe – Våte kjøtere

Jeg var som nevnt i tidligere innlegg drit stiv i beina etter løpingen i går. Følte meg slett ikke vel når frokosten ble fortært idag og merket tidlig at idag fikk det bli en kortere løype og at det burde gå rolig for seg. La meg rundt 131 i puls og ble der. Lot meg ikke stresse av hverken søte jenter eller sykelister. Jobbet med meg selv og prøvde å løse det opp. Var kvalm og hadde lyst til å spy men jobbet også for å holde det nede.

Ved Rundtom følte jeg kvalmen løsnet litt og det var litt lettere å stige utover kobbervikdalen. I den litt små seige bakken der gikk pulsen litt opp men aldri over 139. Godt å runde toppen å la beina løpe av seg selv ned til flata og rundt og inn i en en dusj som jeg ikke vil kategorisere som god men grei. Varmt vann men is kaldt gulv.

Sitter ikke å gleder meg til å løpe hjem akkuart men det må til. Tar en hviledag i morgen og muligens onsdag før neste intervalløkt. Den blir enten onsdag eller torsdagskveld.

Ingen kommentarer: