fredag 24. september 2010

Tok ikke det enkle i regnet

Uke 38 Dag 4: Økt 2: 65 min rolig langtur

Soundtrack: Backstreet Girls – Drink til we stink

På vei hjem.. hadde litt tid og tenke..fuck it det regner men det gjør vel ingenting. Satte turen mot Sande og knakk opp mot Åskollen, beina var gode så satte litt gass. Kom opp og slapp meg ut mot Rundtom og Holmenbrua. Der roet jeg det litt før jeg kjørte nærmest drag over Holmenbrua og bort Engene. Da var det bare Nøste bakken igjen men den var litt tung. Men kom da greit opp og var hjemme etter en litt drøy time. Piss våt men det var en kul tur. Jeg fikk dog en liten knekk etterpå og måtte gunne inn sukker for å komme meg.

Nå er jeg bare sliten så det er ikke noe tvil om at jeg merker kjøret nå. Kom også på at jeg har en 6 timers neste helg. Oooops Tar fri hele helgen og nøyer meg med trening tre dager neste uke før løpet lørdag. Jeg Håper det skal gi litt bedre kropp for akkurat nå føler jeg meg knekjørt. Rakk ikke ølutsalget heller så bare Pepsi i glasset :-( ohh well 2 dager med fri. Høres utrolig bra akkurat nå :-)

Ingen kommentarer: