tirsdag 28. september 2010

God morgentur

Uke 39 Dag 2: Økt 1: 48 min rask langtur

Soundtrack: Ten Foot Pole – Officer i swear she said she was 19

Hadde tenkt meg lenger idag men det var beinkaldt og jeg sleit med å komme opp. Når jeg så var på beina slo magen seg litt vrang så jeg endte opp med en snau 50 minutter som var god nok.

Kjørte egentlig i ganske høyt tempo fra start. Ned til byen og over bybrua denne gangen tilbake på Strømsø siden og hit. Lite å si annet enn at beina var supre og det gikk lett og fint. Brød med fiskekake til frokost fungerte bra.

Løp med lette lette sko og kan ikke helt se hvordan jeg skal klare å gå tilbake til mengde skoa. Holder helt fint også på langturer i lettvektere nå så de er kommet for å bli.

Nå blir det raskt stigningsløp hjem da Konstanse skal på dans også håper jeg på den langturen igjen på onsdag. Kunne tenkt meg en tur over 90 min før lørdagens lange.

Ingen kommentarer: