onsdag 1. september 2010

Litt suckey tur

Uke 35 Dag 3: Økt 1: 50 min rask langtur

Soundtrack: Alkaline Trio -  Calling all skeletons

Hadde tenkt meg 2 timer men bihulene var ikke gode etter gårsdagens økt. Jeg går med spreng i bihulene og konstant hodepine og burde egentlig tatt fri men siden vibeke skal avgårde i helgen så blir det ikke noe løp fredag og lørdag så må dytte inn så mye som mulig. Jeg valgte derfor en kortere rute og ser kanskje lengre i morgen. Dvs om beinet som kranglet litt idag er ok, jeg presser ingenting nå men kjenner etter en dag i dress sko at det ikke er noe for meg. Undersiden av beinet hovnet litt opp og det er litt slit å sparke fra. Gikk greit å løpe med men ønsker ikke noe varig skit. Satser på en god natts søvn hjelper :-)

Kroppen var egentlig daff idag men ingen ideel opplading. Dro mot Østfold kl 05:30 idag så sovet dårlig også. Lunch ble noen sandwicher og var ikke noe gull det heller. Add Pizza til middag så har vi forklaringer. Løp meg dog, på tross av all små trøbelet greit gjennom runden og kan vel egentlig kalle det en rask langtur da pulsen lå rundt 150.

Håper å pushe 2 timer i morgen

Ingen kommentarer: