mandag 27. september 2010

Ola intervall, med super bein

Uke 39 Dag 1: Økt 2: 15 min oppvarming så 2+3+4+5+3+8 merkelig pyramide

Soundtrack: The Queers – Punk Rock Girls

Det tikket inn en ok bestilling fra en kunde jeg ikke hadde regnet med akkurat når jeg snørte på meg skoene. Mer skulle det ikke til, humøret steg og kjente at idag skal det trøkkes på. Skylons var ikke i tvivl og kjempet litt med å holde igjen under oppvarmingen. Hadde mest lyst til bare feie avgårde. Gjennomførte oppvarmingen 1 og en halv minutt raskere enn vanlig. Lovet godt. Kroppen kjentes super ut for å si det mildt. 2 dager med fri og kun en lang orienteringstur hadde virkelig gjort snusen. Var fokusert idag. Så første drag var nær full spurt. Slet litt med å komme ned så lite hakket roligere på drag 2. Kom langt på de 5 minuttene. 4 min’ern var litt så som så. Fant ikke helt farten og det ble kavete. 5 minutteren var bedre, litt forsiktig kanskje. 3 minutter 2 var tøff..full guffe opp til St. Hallvard tenkte ikke bare lot det stå til. Ikke noe syre og puls på 169 som ble dagens høyeste. Roet det ned i ett minutt før jeg dro siste som var et langt drag på 8 min. Her var det litt fartslek tendenser, tråkket til litt ekstra i motbakker og flatet det ut i nedover bakkene, men bra tempo hele veien.

God tur dette her. Deilig å kjenne intervallene stemme. I morgen blir det 2 økter igjen. Kommer jeg opp tidlig nok så blir det 16 km før jobb og 7 hjem. Rolig langtur + rask moderat langtur. Men må passe på å ta det litt pent videre da jeg ønsker å holde en ok 6 timers til helgen selv om jeg ikke har de største ambisjonene der pga. jeg er mitt i treningsopptrapping.

Ingen kommentarer: