mandag 27. september 2010

Sykkel igjen

Uke 39 Dag 1: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Burde nesten tatt med orienteringen med Konstanse i går som trening. var ute i 5 timer og knokket ned resten av postene i Sturla sin barne orientering hehe ble sliten selv om vi ikke løp så mye. God ultra trening for beina men ikke helt trening så den får være i mente.

Med unntak av orienterings stuntet så har jeg holdt meg unna trening etter “knekken” på fredag. Føler ut som om det går bedre nuh så kjører en intervalløkt i kveld. En lang og en kort i morgen så får jeg ta det derifra.

Sykklet idag og kjørte det så hardt jeg klarte med lette gir. Sykklet så kranken løsnet igjen. Det er litt irritabelt så må få den inn på et verksted snart.

Ellers så ser jeg maaaaaange har kost seg på Oslo maraton i helgen. Masse perser.. og nesten en bronsje til Lier/Drammen.. damn you 50 meter!

Ingen kommentarer: