tirsdag 14. september 2010

Høstaktig intervallkveld

Uke 37 Dag 1: Økt 2: 15 min oppvarming, så 4x4 min + 2x6 min drag. 5 min nedjogg

Soundtrack: The Donnas – Driving over my Heart

Tok i skikkelig på sykkleturen hjem i går og tråkket til i bakkene opp ved Nøste noe som resulterte i litt sure bein. Litt mat og hvile så var det min tur til å trene. Varmet opp lett og greit satte første draget litt kjapt igang men roet det litt og steg opp mot 4 min. Greit drag men føler meg fortsatt litt seig. Andre drag var mer av det første. startet litt fort og justerte det for så å stige litt gjevnere. 165 puls. altså helt fint. 3 og 4 ble perfekte startet i god fart og steg meg fint igjennom de. 166 puls på det meste på begge så veldig like. Da var egentlig økta over men hadde litt ekstra inne så tok 2x 6 min også. Ikke følt så tøfft drag men fortsatt god fart og vippet 160 puls på begge.

God økt. Kom meg opp i puls. Skal jeg pirke på noe så er det at det går litt “seigt” har ikke noe sprinter takt lenger men nå er det ikke det jeg trener for heller. Blir sykkel og rolig moderat langtur i morgen. ca. timen.

Ingen kommentarer: