onsdag 29. september 2010

Fart og futt og 30 knock em downs

Uke 39 Dag 2: Økt 2: 36 min rask langtur/fartstlek

Soundtrack: Zeromancer – Hollywood

Begynner jeg å tåle treningen? tjaa.. ihvertfall mye greiere i beina. Litt daff i kroppen etter litt stressa dag men var ikke mange skrittene som skulle til før ting stemte. Fra toppen av Kobbervikdalen slapp jeg med ned mot Rundtom i god fart. Følte beina gikk fint og holdt farten bortover mot Holmenbrua. Roet det litt før jeg kom opp på selve brua og økte på igjen, dro drag over brua og ned til Engene. Der roet jeg det litt før jeg kjørte fullt trykk opp Nøstebakken og hjem.

Dette var vel en klassisk fartslek med untak at jeg aldri roet det helt ned. Følte meg sprek og det er godt. Tøyde masse i går kveld da det ene kneet sa ifra at det var på tide.

30. økt i September. Og det i en måned hvor jeg har sliti med bihuler. Kult! Blir spennende å se om jeg klarer å holde koken oppe fremover. So far so good!

Ingen kommentarer: