mandag 6. september 2010

tja idag var det ikke i slag løp ihvertfall

Uke 36 Dag 1: Økt 1: 55min langtur

Soundtrack: Backyards Babies – Back on the Juice

Følte meg i toppslag og dro ut i godt tempo idag. Bestemte meg for å ligge på 155 puls i motsetting til 135 som jeg pleier. Duste ide med bihulebetennelse men jeg er vel ikke akkurat hjerne mannen om dagen. Gikk bra i 15 min da alt datt sammen. Var slapp, kvalm og det randt snørr ut av alle hull i fjeset. Her var det bare å redde stumpene å komme seg hjem. Jeg endret dagens mål om 2 timer til en time og prøvde å få tømt nesa.. det gikk seg egentlig til og de siste 25 minuttene kjørte jeg fartslek så da ble ikke turen helt bortkastet uansett.

Så da ble det det 15 min raskt, 15 min med lapskaus og 25 min fartslek. Ikke helt værst. Håper på å ta revansje i morgen på skogen. Da skal jeg over 2 timer :-)

Ingen kommentarer: